Måndag!!

Hej på er!!

Måndag å ni anar inte hur konstigt det känns att inte vara på plats i butiken å dra upp gallret kl.10..:-). Kommer säkert vara extra påtagligt nästa vecka då vi tömt allt och det ekar tomt när man går förbi på utsidan. Hoppas verkligen för Kungälvs skull å Klocktornet att det snart flyttar in en ny hyresgäst i den tomma lokalen.

Om det är så att det skulle vara något med ngt klädesplagg ni köpt får ni vända er till leverantören för hjälp. Googla å vips har ni nr å kan ringa resp. Kundtjänst å fråga hur ni går tillväga.

Ha det bäst alla fina kunder.. Å igen tack för alla dessa fantastiska år!!!

Kramar Annika & Elisabet


Kommentarer
Postat av: Undran

Jag tycker att det är jättetråkigt att ni stänger butiken. Det har alltid varit kul att koma in och handla hos er. Ni har alltid varit så glada och trevliga!
Eftersom jag själv funderar på att starta butik så undrar jag hur stor eran lokal är samt vad det är för hyra och vem som är lokalägare. Kan ni hjälpa mig med detta? Mvh

Svar: Hej!! Ja det känns allt lite vemodigt samtidigt som vi tog beslutet för 9mån så man har hunnit vänja sig vid tanken. Är ingen lokal jag skulle rekomendera. Ligger väldigt kasst och är extrem dyr samt att fastighets ägarna är så stora å inte villiga att sammarbeta..Det var den största anledningen till att vi la ner verksamheten. Lokalen vi hade låg på ca.240m2 och vi betalade ca.35000 i mån. Finns butiker på västra gatan som är lika stora men har hälften av hyran. Så fundera en x-tra gång och se på andra lokaler först. Hade jag gjort. Lycka till!!! Mvh Småtufft P.S Tack för snälla ord om oss:-).Det värmer.
smatufft.blogg.se

2012-10-25 @ 18:01:20
Postat av: Sanna

Jag köpte ett presentkort på små tufft den 31 juli 2012 på 500 kr till en kompis.. Då frågade jag om ni stänger butiken för det såg så tomt ut, nej sa du vi tar bort damavdelningen bara... Varför sa du inte att ni ska stänga butiken? Ni skriver ju att ni har vetat det i 9 månader! Varför inte informera era kunder om det? Hälsningar Sanna Oiva

2012-11-06 @ 20:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0