SOMMAR 2012

Hej på er!!
 
Våran semester har rullat igång å vi njuter till fullo. Som jag har skrivit tidigare så går det fortfarande inte att blogga från mobilen...grrrr. Blir så trött, så inläggen kommer tyvärr inte att hagla in här. Hoppas dom löser en ny app snart!!
 
Hoppas ni mår bra och att ni som vi njuter av sommar å "sol"..den gömmer sig dock lite imellan åt!! Var dock skönt att jag fick vilat mitt skinn lite igår då jag fick väl mkt av det goda i början av veckan,.!! Men jösses va solen ger en energi..!!
 
 
Goa ungar..
 
Winnie å Emmie har sina nya linnen från MOLO på sig. Fick massa Höst nytt nu i veckan. Hur skumt är inte det då..att hösten kommer redan i juni. Men men det finns dom som vill köpa nytt till kids som fyller år nu å inte bara rea..
 
 
Älskar mönstret, finns även i leggings å klänningar kommer även i tröjor å bodysar. Har kommit massa annat kul oxå.Men det e höstigt.-))
Baksidan.
 
Som sagt REAN är i full gång..SKYNDA FYNDA!!!
 
Ha det bäst!! Ha nu en fantastisk sommar!! See Ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0