Sportlov!!


Hej alla!!

Hoppas ni alla mår bra och fått en fin start på veckan..Många e lediga och hittar på roliga saker nu på lovet och vissa av oss måste jobba!! Vi har delat upp det här så jag ska inte klaga!!Blir allt lite extra ledig jag oxå!! Men idag e jag på plats hela långa dan:-).

Helgen har varit fullspäckad med schlager genrep,skridskor å söndags middag..härlig helg!!Och i Söndags var det ju helt fantastiskt...vår i luften och vips så kom måndagen och så började det snöa..å nu ett vitt vinter landskap ute..hmm jag som hade hoppats på tidig vår:-))..men men bättre så här en regn å rusk!!

Lite mer härliga bilder från Nova star:






Ha en fin dag!!!

Kram på er!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0