Måndag d.17:e okt.

Japp, då var det Måndag igen!! Ny vecka och nya möjligheter:-)). Undra hur många gånger jag har börjat meningen så..haha fantasin flödar å e på topp som ni förstår.

Hoppas ni har haft en riktigt härlig helg i det fantastiska höst vädret. Själv har jag varit iväg på en barn fri helg med min andre hälft i vårat paradis på jorden..Hunnebo♥. Skönt att komma iväg och ladda batterierna!!!

Nu märks det att det börjar ta på ytterplaggen samt att fler å fler storlekar försvinner, och det gäller även mössorna å vantarna...Så jag säger det igen, inventera hemma!! Vänta inte för länge för då tar det slut!!

Ni har väl inte missat att vi har världens erbjudande på dessa Metoo jackor nedan!! Tänk att få en snygg jacka med funktion i ett. (vattentät,3000mm), tejpade sömmar, värme isolerad).

NU TILL HELA 50%..!!  
.

Lite längre kappa: 98-140cl



98-140cl.



74-98cl

74-98cl.

Passa på!!!

Välkomna till oss:-)))

Kram på er ha en fortsatt fin måndags em/kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0