Home sweet home!!

Hej på er!!

Hoppas ni mår bra. Nu e jag hemma efter en vecka på Teneriffa med bästa mamma å syster yster!! Har haft det riktigt härligt..men va jag saknade min lilla familj!! Så när jag såg dom på flygplatsen så var lyckan total. Så som sagt borta bra men hemma bäst!!



Ekorrhjulet är i rullning och jag e på jobbet i vanlig ordning..har kommit lite nytt men inte mycket. Antar att det kommer ramla in ett å annat paket till oss nu när vi närmar oss December med massa fint till jul. Tänk att det snart är December, helt otroligt. Nu prickas det för fullt hemma i leksakskatalogen..!!Men det ska allt bli ett å annat mjukt paket  till dom under granen oxå:-)

Håll utkik...för på torsdag d.17:e har vi ett kanon erbjudande här på bloggen och det gäller endast då (utan undantag.)..Hmm spännande va!!!??? (Och detta erbjudande kommer upp på tors fm).





Några söta klänningar från Metoo stl.74-98cl.

Ha en fortsatt bra måndag alla!!!

Kram Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0