BLOGG TÄVLING!!

Hej igen..dax för bloggtävling!!!!

1. Nämn vad ni önskar er till erat barn..(vardags outfit,fest kit,overall etc.) .Glöm inte att skriva kön och storlek.

2. Nämn ett märke som vi har i butiken som kommer ifrån:

- Sverige
- Danmark
- Spanien
- Holland

Ni ska klara 3 av 4 för att vara med i utlottningen på paketet(Värde:800:-). Två tröstpris kommer oxå lottas ut.

Tävlingen avslutas på tis d.29/11-11. Och vinnaren presenteras här på bloggen och får ett mail av oss så vi får adress om det ska skickas eller hämtas i butiken.

Ni kan svara på kommentars fältet nedan eller så mailar ni till [email protected] eller [email protected].

LYCKA TILL!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa Svensson

Nova star-- Sverige

Molo-- Danmark

Tumble & Dry-- Holland

Desigual--Spanien



Jag skulle vilja vinna en cool jacka. Har bara köpt en praktisk.( Till en tjej 4år.,stl.110)

2011-11-25 @ 15:20:11
Postat av: Linda Andersson

Jag skulle vilja vinna en huvtröja från Nova star samt ett par byxor. Stl.92 kille



Sverige, Villervalla

Danmark,Molo

Spanien, Desigual

Holland?



Hoppas jag vinner, håller tummarna sten hårt.

2011-11-25 @ 16:25:46
Postat av: Lisa Ekstrand

Sverige-villervalla

Danmark-molo

Holland- Tumble & dry

Spanien-Desigual



Om jag vinner skulle jag bli jätte glad för pojkkläder i stl 104.

2011-11-25 @ 19:26:12
Postat av: Emma

Sverige - Nova Star/Villervalla

Danmark - Molo/Hummel

Spanien - Desigual

Holland - Tumbel & Dry



Det finns alldeles för mycket jag vill ha! Nyheter från Molo dyker ju snart upp, vill ha allt, som vanligt! Annars är NS en klar favorit. Sån kvalité! Flicka storlek 92/98 alt 74 är det som köps här :-)

2011-11-25 @ 23:00:51
URL: http://solouniko.blogg.se/
Postat av: Weronica

Sverige- Nova , Danmark - molo. Spanien - desigual. Holland - tumble dry. Lite vardags kläder till den stora tjejen snart 4 år 104/110

2011-11-27 @ 17:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0