Lördag 19:e mars

Hej på er!!

Göta Petter vilket drag det var i Kungälv idag, vår i luften och camden market. Perfekt kombination. Och jag var ledig så jag missa denna roliga dag ,-) för 19:e mars är ingen vanlig dag i våran lilla ank familj..utan det är Winnies födelsedag. Hela 7 årsedan jag födde våran lilla guldklimp. Tack alla som kom och rota runt på vårat fyndbord och besökte oss i butiken.



Idag har Winnie haft ett litet mini kalas för några grannar, vi åkte in till gbg och gick på Bio och fikade:-).Såg på hotel gyllene knorren. Super mysigt, så nu återstår bowling discot för klassen.



Tillbax till butiken och lite nyheter som kom i fredags:



Det lila ser lite blått ut så nedan finns en produktbild från Didriksons som är bättre.



Vår jacka och överdrags byxor i ett sett. 80-140cl.



Soft shell jacka till den större gruppen 130-170cl.

Nu har alla jackor från Didrikssons kommit. Så 6 olika färger på mellan gruppen (80-140cl) och 6 olika på den stora (130-170cl).




Stövlar. Stl.22-30.



Coola jeans och t-shirt från Metoo.(98-140cl)



Söta klänningar från Metoo (74-98cl)



T-shirts från Metoo.(74-98cl)



Påfyllning på dom grymma baby byxorna och nya bodys från Metoo (56-74cl)



Tunika och byxor från Metoo.( 74-98 cl)

Ha det bäst!! Så hörs vi snart igen...Kramiz Annika♥

Kommentarer
Postat av: Em

Hej vännen, usch har så dåligt samvete att jag missade din dag, ännu värre att jag är sambo med din tvilling ;) hahaha!

Saknar er sååå,

Jag tänkte på en sak... Klänningen winnie har på bilden, har emmie en sån också? Är dom lite längre eller korta?

Den är super söt!

Förresten så är min nya blogg igång, efter alla strapatser med den andra bloggen så startade jag en ny, lite mer annonym ;)

Ha det så bra! Puss o kram!

2011-04-02 @ 14:59:55
URL: http://loveyourchoise.blogg.se/
Postat av: Annika

Haha..det gör inget:-))Var bara tvungen att "pika" dig lite i sms:et:-)) Den Winnie har på bilden kommer från Desigual och är förra årets tunika. Men det har kommit två nya i samma modell i år..en vit och en lila. Den börjar på 3år och den gåren bit ner under rumpan..Kul med en ny blogg..ska genast kika in på den:-).. PUSS PUSS

2011-04-03 @ 14:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0