Söndag!!

Hej på er!!

I fredags natt hände det en hemsk bil olycka strax utanför mina gamla hoods, Bollebygd. Tre unga tjejor miste sitt liv och tre blev allvarligt skadade. Sååå fruktansvärt!! Min fina vän miste sin svägerska b la..mina tankar går till alla anhöriga och en än gång får man sig en tankeställare att man ska leva i nuet och ta vara på varje sekund. ♥

Igår hade vi kalas för min fina pappa, svägerska och Winnie. Winnie fyller först nästa helg men eftersom alla fyller så nära så körde vi ett släktkalas denna helgen. Så nu återstår bara Barnkalas..rätt skönt faktiskt!!En skön bock i kanten kan man säga:-)))). Winnie var över lycklig över sina presenter...



Dax att dra på kalaset..Winnie i ny top från Nova star och Emmie i ny Desigual klänning.



Lycka..en ny cykel!! Och så fick hon sin första kamera, massa play mobil mm.



Morbror Johan hjälpte till att bygga ihop leksakerna i vanlig ordning:-)))

Nu ska jag försöka göra något av denna dagen, har noll energi och en rygg som skriker av smärta..men men något måste jag bara ta tag i frågan är bara vad???? Eller så fångar jag bara dagen helt enkelt från sofflocket:-))

Kram på er!! Ha en fortsatt fin söndag!! //Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0