Sista MARS!!!

Gomiddag:-))

Hur har ni det?? Här i butiken är det lugnt just nu så jag passar på att att visa lite varor som har kommit. Ska snart ut och fota mer:-)



Fantastiskt söta tunikor från Metoo..(98-140cl)



T-shirts från Metoo (98-140cl)



Fräcka mys brallor som sticker ut lite:-)) (74-98cl.)



Söta Bodysar och en fin liten klänning från Metoo. Byxor finns att matcha..(56-74cl)



Man blir så glad av alla dessa fina färger.

Igår hade jag en hel skön ledig dag..vilket väder!!! Underbart.. Hämtade Anton och Casper i skolan och sen firade vi Winnie lite i efterskott då grabbarna var i fjällen när hon fyllde år. Så det blev massamys och godsaker.



Anton klagade på värmen och körde utan tröja..haha han e för skön. Han visar dock upp Diesel kallingarna och dom schyssta Metoo jeansen.

Sen fick jag stor främmat när jag satt på altanen å götta mig i solen..



Coola Malcolm..( Molo jeans,Quiksilver tröja och Diesel mössa, allt är VÅR NYTT och finns i butiken.)



Söta Charlie i sin nya fina Didriksons jacka...



Och sist min inte minst..goa Ofelia:-)). Molo mössa och jacka från Helly hansen. Tyvärr har vi ingen Helly hansen nu till våren men till hösten är det tillbax. Starkare än någonsin!!! Såå mycket fint och helt grym kvalitè.

Kram på er och ha en bra dag!!

Annika♥

Kommentarer
Postat av: W´s mamma...

Har ni fler av Dieselmössan? Till en kille som e snart 5 år...

2011-03-31 @ 21:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0