I fredags kväll fick jag äntligen tummen u...

img_9322 (MMS)

I fredags kväll fick jag äntligen tummen ur och la ut massa på blocket som jag har tänkt göra för länge sen. Herregud vad jag blev nerringd, smsad och mailad. Men nu är nästan allt borta och vi är lite rikare. Och framför allt så kommer man in i garaget.  Igår jobbade jag, och det börjar märkas att folk längtar efter våren och vårkläder. Hoppas verkligen att det blir samma fina väder som igår så jag oxå kan få njuta av det lite för idag hade jag tänkt vara ute heeeeela dan även att jag egentligen borde städa. Men städa kan man göra en annan dag... Här är Ofelia i en ny underbar Roxy klänning som kom i fredags. Riktig sommarkänsla över den.  Ha nu en bra söndag och njut av vädret. Elisabet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0