Fredags mys!!

Hej på er!!

Back in town:-))..Då var man tillbax efter några kanon dagar i Branäs. Visste inte riktigt vad jag hade att vänta men det var super mysigt och tjejorna tyckte det va sååå kul!! Så det lär bli en repris nästa år:-). För att vara första gången på skidor måste jag säga att jag blev grymt överraskad att dom var så duktiga men framför allt att dom ville lära sig!Dom är inte kända för att spotta i nävarna direkt;-) Hjälpte dock till att Tilda å Ella var med såklart!!


Emmie



Dax att krama en björn buse:-)



Winnie å Tilda i lift kön!



Emmie å Ella på skid skolan!!

Idag var det vab på fm, febern har hittat hit igen!!Stackars lilla Emmie har legat här på soffan som en slagen hjälte hela dagen. Vid lunch kom mamma och tog över sjukstugan och jag åkte ner och jobbade å kollade in alla fina nyheter som har kommit i veckan..Kom massa fint från Metoo idag oxå:-).Ska fota det på måndag. Hade en grymt bra eftermiddag med full rulle så jag e helt slut nu!! Känns äntligen som folk e sugna på VÅR NYTT!!! We like:-))

Ha en fortsatt fin fredagskväll och trevlig helg!!!

Massa kramar Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0