Måndag!!

Gomorron alla bloggläsare!!

Hoppas ni har haft en skön ledig helg!! Vädret kunde ju ha varit bättre men om man ska se det positiva i det hela så har jag fått gjort en hel del hemma. Och det e ju skönt att bocka av så många måsten som möjligt innan semestern drar igång!!



Känner att jag går som i ett töcken hela tiden, p g a allergi så e jag ständigt trött och orkar typ nada..Eftersom jag aldrig har haft detta tidigare så har jag först nu efter tips från min omgivning köpt medicin,näs spray, ögon droppar mm. Så nu kanske det blir något bättre. Var så trött i morse att jag passerade dagis och åkte en bra bit innan Emmie frågade - Var ska vi?? Öhhh..vi fin åker lite bil bara så här på morgon kvisten..Nooot!! Bara till att vända och se glad ut:-))).



Moa och Julia i dom fina Fransa skjortorna. Finns i blå/vit randigt och i röd/vit randigt och hänger just nu på 30%.

Midsommar på fredag...och som vanligt korsar vi fingrar å tår för fint väder., och någon gång borde vi lyckas tycker jag. Ha det grymt bra idag så hörs vi snart igen!!

Kram på er// Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0