Onsdag!

Hej på er!!

Hoppas ni alla mår bra och att det börjar suga i shopping tarmen för nu börjar det komma vår kläder:-).Tjohoo..!!!Som jag har skrivit tidigare så är det som julafton när lådorna kommer och man e super snabb med att sprätta upp lådorna för att se vad som gömmer sig i dom. Det som har kommit är en del Molo samt Desigual.





Emmie provar den nya lång klänningen från Desigual. Hon har aldrig haft en lång klänning förut och jag tror aldrig hon har känt sig så fin som när hon provade den:-))..Hon tjatar om den varje dag!!!!









Ser det inte underbart VÅR:igt ut:-)..



Molos djur motiv för denna säsong:-) Bondgårds djur...



samt lite mer vilda djur:-)





Underbart sommar mönster!!



Känns dock lite skumt att packa upp korta leggins och värsta sommar klänningarna när det fortfarande är massa snö och vinter ute. Men det har redan börjat sälja..många fyller ju år nu i dagarna och då vill dom ge ngt nytt och inte REA plagg. För er som mentalt inte är inne i vår/sommar tänket ännu så har vi en hel del REA kvar även om det börjar bli en aning utplockat!!

Nu ska jag och Emmie göra lite ärenden, vi är ju lediga idag. En av mina bästa vänners son fyllde år i går så vi ska iväg och fixa ett starwars skepp och fingerboards till han. Är sådär bra på kill leksaker så jag har fått tydliga derektiv:-)) Var i stan igår och åt middag med några fina vänner, fattades dock en...hon födde en liten pojke igår 9 dagar för tidigt..så Grattis Karin till lille Charlie<3...

Ha en bra dag alla fina!!

Massa kramar/Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0