God fortsättning!!!

God fortsättning alla!! Hoppas ni hade ett grymt avslut på året igår och att ni som vi ser fram emot ett riktigt bra 2011. Mår som en travhäst idag trots en hel del drinkar i trevligt sällskap..dock lite små grus i ögonen då det blev en sen kväll..så det lär bli tidig läggdax i kväll. Skönt att det bara är lördag så man har en dag till att vila upp sig på:-)..



Nyårs fina:-)..Klänningar från Next level.. 

På onsdag börjat vi våran stora och populära REA!!! Kl.10 är ni varmt välkomna:-)..!!! På tisdag kommer vi att hålla stängt, så vi kan ägna oss åt inventering och prismärkning. Är ni medlemmar kommer ni få ett mail eller ett sms av oss under dagen. För självklart ska ni som trogna kunder få förtur att fynda hos oss först.

Ha en fortsatt fin kväll..nu e det pizza dax:-)..antar att vi inte är ensamma i detta avlånga land att besöka en pizzeria idag:-)

Massa kramar/ Annika♥

Kommentarer
Postat av: W´s mamma...

Jag har försökt att anmäla mig till nyhetsbrev men d funkar inte... jag brukar få sms så d hoppas jag att jag får denna gång oxå! :)

2011-01-02 @ 10:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0