Söndag!

Hej på er!!

Hoppas ni har haft en kanon helg..den börjar dock lida mot sitt slut. Nu e det snart handboll och sen är det dax att bänka sig framför Solsidan. Denna helgen har varit en riktig kalas helg för Winnie:-), och vi andra har inte gjort så mycket. Vi hade goda vänner här på middag igår och idag har jag och Emmie varit i Stenungsund hos Anna och ätit lunch och fikat med förädragruppen:-).



Maskerad kalas gånger 2..det blev party katt:-)..Toppen hänger för övrigt på 70% nu!!!

Vi har just nu ett grymt bra erbjudande i butiken som du bara inte får missa..Vi har 50% på massa fina mössor. Vi har gjort en rensning som heter duga.. Normalt sätt så rear vi ju inte mössor,endast udda storlekar..Men nu har du som sagt chansen att köpa mössor från denna säsongen till 50%..Vi har gjort i ordning en hel vägg, så det e bara att välja och vraka.



Ska ta ett kort på "möss"väggen imorgon så ni får lite mer inspiration och ser lite bättre.

I fredags kom lite nyheter från Fransa..så det ser jag fram emot att presentera för er här på bloggen. Då vi inte har haft det tidigare så känns det extra kul att se vad ni tycker. Så imorgon ska jag ta kort på det samt göra ett försök att trycka ihop rean så jag kan få ut det i butiken oxå. 



Fantastisk fin klänning från Desigual..3-14år.

Ha en fortsatt fin söndags kväll!!

Massa kramar/ Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0