Hejsan på er.

Som ni märkt har jag haft ett lååååååååångt jullov från bloggen. Men här är jag igen. Rean är i full gång och vårnyheterna börjar att ramla in. Molo och Desigual är först ut i butiken, men det andra är oxå på ingång. Ofelia blev jätte glad när jag kom hem med lite sommar kläder för hon trodde att sommaren oxå skulle komma samtidigt. Lite besviken blev hon när hon förstog att det skulle dröja ett tag till innan hon skulle slippa overall och vinterskor.



Malcolm i T-shirt från Molo. Oxå Ofelia i färgsprakande Molo.



Smakprov på vårnyheterna från Desigual. Två helt underbara klänningar, och mer finns det i butiken så kom ner och kika.
Nu ska jag hoppa in i duschen efter mitt första träningspass detta året, och det känns verkligen att man inte har tränat sen innan jul. Jag skulle gissa att det behövs en lyftkran för att få upp mej ur sängen imorgon. Ha en bra kväll. Elisabet.

Kommentarer
Postat av: amanda

Hejsan! Ska ni få in molo softshell jackor? Isåfall när? Kramen

2011-01-11 @ 14:19:56
Postat av: Elisabet

Hej. Molo softshells jackor finns i butiken nu. Blå med grönt inne och lila med cerice inne.

2011-01-11 @ 15:53:35
Postat av: zasata - en punk morsa.

vilka härliga kläder! Skall bli skoj att komma in snart igen så fort jag är åt det hållet och shoppa lite.

2011-01-14 @ 21:50:43
URL: http://zasata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0