Fredag 28/1

Gomorron!!

Hoppas ni alla mår tipp topp. Vi mår bara bra, vår nyheterna har börjat komma in med rasande fart och vi kämpar järnet för att få ut det i butiken till er. Sååå kul, men som alltid i denna perioden så är det så mycket så man blir helt snurrig!! Och i allt detta så är det ju massa inköp och nästa vecka drar vi till mässan i Köpenhamn.

 

Tumble & Dry.



Snygga jeans shorts till den lite större tjejen(stl.128-164cl). Snygga att bära redan nu med tights under:-)





Riktigt snygga jeans från Tumble & dry. (Stl.98-164cl).









Fick ni ett litet smakprov av det vi har hängt ut. Fortsättning följer:-)))

Så det känns inte helt fel att åka på spa denna helgen med min kära sambo och goa vänner. Ska bara njuta och vila upp mig så jag har laddade batteri när jag kommer hem på söndag! Mamma ska bo här med tjejorna och förhoppningsvis pappa oxå om han blir frisk.

Så nu e det bara att sätta igång och larma,galga och hänga ut mera nyheter så jag med gott samvete kan lämna bygget om nga timmar:-)))

Kram på er och trevlig helg♥/Annika

Kommentarer
Postat av: maja

ÅH vad mycket fint,kan ni inte sätta ut pris på plaggen oxå?

2011-01-28 @ 20:48:42
Postat av: Karolina

Livsfarlig blogg! Men lilla H är jättefin i röda byxor och matchande tröja från metoo!!!

2011-01-29 @ 15:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0