Web-butik????????


Vi får många mail och frågor om web-butiken...och helt ärligt så har vi valt att inte fylla den med vårnytt!!! Varför?? Vi gjorde ett försök som inte var helt lyckat enligt oss, det tog såååå mycket tid och kraft och genererade i så lite:-(.. Känns som om man ska satsa på webben så gäller det att satsa stort..vi la in varor och sålde slut det i butiken för fort..och så fick vi ta bort det. Och då hade vi lagt ner mega jobb på det. Ska man ha en webbis så måste man köpa in ett lager endast för det och då måste man bestämma sig...Satsa stort eller lägga ner.

Och ja, det lutar åt att lägga ner!! har inte bestämt oss helt 100 än om det är värt det eller inte!! Vad tycker ni?? Många gillade att ha det som ett skyltfönster, för att se vad vi hade inne men få valde att klicka hem ngt. Därför väljer vi nu att plåta nyheterna och lägga ut det på bloggen så ni vet när erat favvis märke e på plats:-)..

Novastar som många frågar efter har kommit till Svedala och packas nu, så det är på ingång!!Lovar att göra ett inlägg så¨fort det kommer:-)))

//Småtufft 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg gärna ut (här) vilka Disel (överdelar pojk) ni har, samt ev regn/skaljackor i strl 152-164:)

2011-02-17 @ 13:04:50
Postat av: W´s mamma...

Jag är här inne å kollar varje dag och jag tycker att det är jättebra när ni lägger upp bilder och talar om vad d e ni har fått in. Jag bor i närheten så för min del behövs det ingen webshop :)

2011-02-17 @ 15:29:08
Postat av: Annica

Kollar bloggen varje dag :) Vad jag föredrar med en webshop är för att se vad som finns i butik för att sedan åka till butiken och handla, så precis som du själv skrev som ett skyltfönster.



Strunta i webshop & lägg istället löpande upp ett axplock på vad som finns i butiken!

2011-02-17 @ 20:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0