Söndag....

Hej på er!!

Söndags trött och paus i solsidan, för övrigt en av världens bästa serie. Hoppas ni har haft en härlig helg. Jag jobbade igår och sen bar det iväg på 40-års fest hos grannen, super trevligt men nu e jag så trött så jag snart stupar...med andra ord varning för stavfel!!



Mimmi pigg! Ofelia fylle 4 år igår och idag var det dax för hennes maskerad kalas..!

I lördags hängde jag ut massa fint från b l a Tumble & dry..



B la denna söta t-hirten. Finns från stl.122-164cl.

Imorgon tar vi nya tag i butiken och då e det dax att välkomna NOVA STAR!!! Alltid lika kul när det kommer. Ska även få en del Metoo..Ska fota imorgon.

Ha en fortsatt fin kväll!!

Fån scen:



Emmie med sina nya fina MOLO tights!!

Gonatt//Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0