Alla <3 dag!!!

Alla ♥=dag e snart slut och jag hoppas ni har haft en riktigt bra dag!!! Här hemma kämpar vi fortfarande mot förkylningar som inte vill ge mig sig. Har dock jobbat, eller jobbat å jobbat;-) men jag var där ivarje fall..!! Tur att Eva-lena var där och styrde upp:-)). Kom lite nytt å fint idag som jag ska plåta imorgon å visa er.

Ibland vill jag bara vräka ur mig massa här på bloggen men gång på gång blir jag påmind om att detta är Småtuffts blogg å inte min egen:-)..Kanske ska ha en egen oxå. Tror att det e terapi att skriva av sig lite ibland:-) Kul för tjejorna oxå att kunna gå tillbax å läsa när dom blir lite äldre..Jag å tjejorna satt senast igår och kollade på alla tidigare inlägg här på denna bloggen..jösses va vi skrattade, att det har hänt så mycket på så kort tid!! Helt otroligt!! 





Ha ha , hittade piff å puff i arkivet:-)..Helt små...!!!



Hoppas ni alla har fått en bra start på veckan..önskar er en fortsatt fin:-)..Kram på er så hörs vi inom kort!! /Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0