Trevlig helg!!!

Fredag...några timmar kvar och sen är det dax att fira helg och tugga i sig fredags mys:-)..Har slutat med godsaker på vardagar, men tyvärr tuggar jag i mig desto mer på helgerna..så jag antar att jag får byta strategi om det ska synas ngn skillnad på förra årets "valk"parad på beachen mot 2011:as:-)..

Kan inte hålla mig längre från att visa er lite härliga image bilder från Nova star som är i antågande..Hoppas att det kommer idag annars är det måndag som är the day:-).. Lovar att sms:a er som har satt upp er på våran Nova star lista i butiken samt skriva ett snabbt inlägg här.



















En liten skön försmak på vårens godbitar...Ska visa mer så fort det kommer!!

Ha en grymt härlig helg!! Och vi lär höras mer....//Kram Annika♥

Kommentarer
Postat av: W´s mamma...

Ja, skriv här! Lägg gärna ut bilder oxå! Ser supersnyggt ut! :)

2011-02-18 @ 13:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0