Snö...!! Vad hände med vårkänslorna?

Gomorron!!

Idag är mitt humör långt ifrån på topp, vaknade med halsont, gnälligt mini troll och till råga på allt drog jag upp rullgardinen och såg att det hade snöat i natt...gahh, jag som hade vårkänslor igår!! Dom blev begravda kan man säga!!! Ja, vad ska man säga...hoppas ni har haft en bättre start på dagen:-)).

Igår var jag och mini lediga och vi hade en super mysig dag som vi tillbringade hemma förutan den obligatoriska turen till vårat andra hem,,MAXI förståss:-)..sen gick vi och hämtade Winnie & Tilda på skolan.



På väg hem...

Sen var det dax för Emmie och Ofelia att åka på dans.."funky kids"..vi tjuvkika lite igenom springan på dörr fönstret och dom var bara för söta. Som små ljus gjorde dom allt som fröken sa och dansade på för fullt:-). Efter dansen ville dom fortsätta dansa hos Ofelia:-))



Nä dax att gå ut å moppa golvet innan vi öppnar butiken. Elisabet är ledig då hon är på väg till funäsdalen för en vecka på skidor:-))

Kram på er//Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0