Ny vecka...

Hej på er!!

Hoppas ni mår bra...och har haft en riktigt bra helg och fått massor av ny energi inför den kommande veckan.
Själv e jag mest trött tycker jag..hoppas att det vänder snart.



Tjejorna i sina nya fina tunikor, boleros och jeans leggings. Allt från Metoo.

Herregud vad vårig och sommrig butiken är just nu..jag blir glad i hela kroppen när jag ser alla färger,mönster och modeller. Går dock lite upp å ner där ute. Vad är det med väder gudarna egentligen??Idag tog det sig dock mot slutet och den underbara solen tittade fram. Idag kom massa mera varor från b la fransa. Ska lägga ut det imorgon, fotade det idag men glömde kameran i butiken. Typiskt!! 

Men men...Kram på er och fortsatt fin måndag så hörs vi imorgon /Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0