Onsdags mys i solen!!

Solen fortsätter att stråla och jag har haft en hel underbar ledig dag med tjejorna. Har ägnat mig hel hjärtat åt dom och släppt precis alla måsten. Såååå härligt!! Nu börjar snart min favorit tv kväll som ni vet, så jag ville bara kika in och säga hej:-)).. Om ni undrar va Elisabet håller hus så befinner hon sig i Funäsdalen på skidor..!!!



Emmie i sin nya fina Roxy klänning:-)



Viktor på besök hos Emmie..



Winnie hälsar på hos Felicia:-).. Shorts idag...helt otroligt!! Nu e våren verkligen här!!!!

Kram på er!! Vill passa på att tacka er för ytterligare en grym dag i butiken..ni är guld värda!!! Nu e det dax att heja fram Lollo..hoppas hon vinner!!!!

//Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0