Onsdag...

Onsdag...

Ledig dag och inget vettigt att skriva å dela med mig om.."buu".Nu när vi har som mest läsare borde man ju rycka upp sig och vara ännu mer alert..sorry men upprycknig kommer inom kort..promise!!Har bara varit så mycket det sista så det har lixom inte funnits någon tid å ork över.

Varor fortsätter att ramla in och det är inte mycket vi saknar....!!Igår fick vi mer söta och tuffa solhattar från Maximo samt lite coola kepsar. Har fotat dåligt det sista så imorgon ska jag ta en ride i butiken med kameran i högsta hugg:-))..Men istället visar jag lite vår nytt från Sweet som vi delar butik med:

Lite nytt från Desigual som kom förra veckan:







www.sweetstar.se


Idag är det min tv kväll:-)..Tycker det e super kul att följa Sveriges mästerkock. Hejar självklart på Louise som är här från Kungälv. Här är hon (i mitten) med två andra gulliga deltagare å shoppar inne på Sweet. Heja Louise:-))



Sen är det greys efter det...som sagt en tv kväll som heter duga. Ha en fortsatt fin kväll!!

Kram // Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0