Måndag och solen strålar!!!!

Hej på er!!

Hoppas ni har haft en helt fantastisk helg...Jag jobbade i lördags så min blev inte så lång men jag fick allt njutit i söndags av det fina vädret och idag förlängde jag den lite genom att börja 14. Men va surt att åka ner när man hade det så gott i solen med goda vänner...men nu står jag här och var är ni??? Haha..antar att ni som har slutat för dagen har annat för er än att hänga i affärer:-))

Visar lite nytt smått å gott!!


Coolt linne från Molo...kassett band, det var inte i går man såg det direkt!!


Med färg glada stjärnor på ryggen.



Flip flops från MOLO..



Skorna från Maximo 159:- (med dragkedja vid sidan..tjejmodellen har funnits ett tag men den med stjärnor fick vi förra veckan.)



Några söta modeller på solhattar från Maximo..finns fler i butiken.



Till coola killen:-)



Snart dax för bad säsong...



Nya fina klänningar från Metoo.(stl.74-98.)..Har den även till baby i vit/rosa (56-74cl).



Nedräking har börjat till jag får gå ut i solen igen....

Avslutar inlägget med fina Casper i Molo vår jacka och Metoo jeans:-)



Ha en fortsatt fin dag!! Kram Annika♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0