Söndag!!

Hej hallå!!

Då var man inne på slut tampen av helgen..Hoppas ni har haft en härlig helg. Min har varit kort då det var jag som höll ställningarna nere på Småtufft igår. Hade grymt mycket och göra så det var super kul!! I övrigt har jag haft en lugn å skön helg:-)...

Ídag har vi varit å röstat och efter det tog vi en tur in till Gbg för att göra lite ärenden..och givetvis fick det bli lite shopping oxå..Snart e det dax att gå in till Elisabet och fixa en grym spelarlista på spotify till nästa veckas party!!



Mina små troll. (Emmie i Desigual och Winnie i Metoo tunika och tumble & dry jeans.)

Nu har äntligen setten från Didrikssons kommit. Har även fått en del nytt från villervalla, Metoo,Bobux och dom populära mössorna från Frithiof. Tur att barnbidraget kommer imorgon;-)..känns som det behövs lite in på kontot eftersom det går så mycket ut just nu!!!

Ha en härlig söndag kväll!!!

Kram /Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0