Lördag!!!

Gomorron!!

Va kul att så många vill vara med på våran blogg tävling!! Kul att se lite vad ni gillar för märken:-)..Jag har funderat lite på vad mitt favvis märke är och det varierar lite från säsong till säsong men om jag måste välja ett idag så skulle jag nog välja....*tänker*..Tumble & dry till Winnie och Molo till Emmie. Till våren får vi in Fransa kids och jag längtar..massa fina tuniker och klänningar a la "Odd molly" stuk med en bra prisbild. En söt tunika som har etsat sig fast kostade 149:-..super fina styles till bra priser med andra ord. Till Kille kommer super coola jeans, och fina men enkla t-shirts och pikèr till bra priser.



Matilda å Winnie...

Idag är det Elisabet och Mamma som tar hand om er på Småtufft. Hoppas ni ger dom lite att göra:-).. Själv är jag ledig och jag antar med detta trök väder att det finns en del måsten att ta tag i här hemma. Sen ska vi till Lena och Freddie med fam.Warpers..ska bli grymt kul.

Önskar Ann-Sofie och Jonas som gifter sig idag ett jätte lycka till på bröllopsdagen♥.

Ha en fortsatt härlig helg!!!

Kram Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0