Hur hann jag!!

Hej allesammans!!

Hur hann jag??? Kan verkligen inte fatta hur jag under ett års tid hann blogga varje dag med endast några få undantag..Jag sliter för att göra ett inlägg nu..Tycker det är ngt hela tiden, phuu hoppas det vänder snart och blir lite lugnare..

Idag har jag varit "ledig" från jobbet men inte från hemmet!! Passar på nu att få så mycket gjort jag kan innan jag ska hämta Winnie på skolan. Sen kom Jenny och sina tre sessor så det var full fart här på em. Massa lek å bus.


Mys på altanen♥



Några styles från Tumble & Dry..(98-128cl)



Lite coola nyheter fråm Tumble & Dry, Diesel och Next level. (128-164cl)



Next level, Tumle & Dry...(128-164cl).



74-98cl...massa härlig färg glada kläder.



Nova star på plats..!!Vissa styles får påfyllning snart:-)..



Massa fint från Desigual..



Ska snart visa er massa annat..ska fota mer i veckan..

Kram på er å Gonatt!!!!

Annika♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0