Onsdag!!

Hej hej!!

Hoppas ni mår bra!! Har precis kommit hem från en hel dag i Göteborg med mamma och Emmie. Har klippt mig varit på inköp och självklart fått bränt en hel del pengar!! Känns som jag har hål i fickorna under denna perioden varje år när vinterkläder och skor ska inhandlas till barnen plus att man varje säsong tittar i sin egen garderob och undrar vad man hade på sig året innan:-)och inser att man behöver en rejäl laddning där oxå..



Mamma & Emmie♥



Emmie i Metoo tunika. Finns även i grått.

Vill påminna alla som inte har köpt ytterplagg att kolla igenom det ni har hemma om ni behöver köpa nytt i år eller inte. Har redan slut på massa storlekar och vissa storlekar är dessutom slut hos leverantörerna så vi kan inte efterbeställa..Setten från Didrikssons ska komma denna veckan och då är allt på plats:-)..

Nä, dax att fixa å dona inför morgon dagen då min kära sambo fyller 40:-)..Blir dock ett mini kalas imorgon då det är nästa helg det smäller:-)..Men men, jag jobbar ju till fyra bläcket imorgon så det är skönt att få så mycket gjort idag som det bara går.



♥Grattis Ronnie♥

Ha det bäst!! Nu har ni bara imorgon oxå på er att anmäla er till blogg tävlingen, på fredag får ni veta vem som är dom lyckliga vinnarna!!! Kram Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0