Utmaningen!


Hej gomorron på er!!

Hoppas allt e bra, min och Emmies lediga dag har nyss startat. Har precis pusslat hela våran pussel samling så nu ett kort blogg inlägg innan det e dax för att styra kosan ner mot Kungälv för lite ärenden.

Fick igår ett uppdrag här på bloggen från en "gammal" skolkompis som heter Jessica(bollesjessie.blogg.se) Man ska välja ut ett kort som betyder x-tra mycket. Och det var minsann inte det lättaste,efter ha kollat igenom några bilder så var det en självklarhet...att hela min lilla familj skulle vara med, så tillslut blev det de här:-)



♥♥♥

Sen skulle man skriva ner 3 saker som ligger en varmt om hjärtat.

- Min familj..både min lilla och stora:-) och mina underbara vänner.
- Mitt företag som jag har någon slags hat kärlek till:-)Mest kärlek tack å lov..:-)
- Huset i Hunnebo, en oas där hela tjocka familjen har plats för att umgås och bara vara.

Listan kan förmodligen göras mycket längre men nu har jag hållt mig inom ramen 3. Eller? Och jag skulle vilja skicka vidare utmaningen till:

Elisabet- Kollega,granne och grym polare.
Linnéa- Hjälper oss på Småtufft,passar barnen och är även våran privata bartender;-), kul och se vad en utan barn väljer för bild. (nejaos.blogg.se)
Och till sist, goa Linn på Sweet.( sweetstar.blogg.se).

Have a nice day!!



Me and my girls♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0