Fundering.....!!!!???

Bara denna veckan när jag har sålt overaller och jacka/byxa till er kunder så är det väldigt många som säger att dom inte ska använda den sk.fin overallen på dagis utan den ska dom ha hemma. Varför?? Enligt mig så måste det vara bättre att ha en bra overall som håller dom varma och torra på dagis när dom är ute och man själv inte kan kontrollera om dom är varma och goa.För det är ju inte lätt för en förskole fröken och hålla koll på alla barn. Hemma kan man väl ha den där "billiga och inte bästa kvalitèn"overallen för du går ju in om barnet känns kallt och fryser. Eller, har jag fel???

Bara en sak som ploppade upp och som jag har funderat en del på!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker precis likadant, har man köpt riktigt bra funktionplagg till barnen ska de självklart användas på förskolan (och gärna hemma med). Det gör en stor skillnad för hur barnen leker ute på förskolan om de har bra, varma/vattentåliga kläder jämfört med om de blir kalla och blöta.

2010-10-18 @ 11:45:12
Postat av: W´s mamma...

Fattar inte att vissa tänker så... Vi köpte Didriksons overall i år igen (hos er igen...) för när vi va i Lappland över jul förra året så var sonen varm, torr men inte svettig så vi tänker inte köpa något annat märke... Vi har verkligen testat på riktigt och när lillen e på dagis vill man vara säker på att han inte e kall eller blöt! :)

2010-10-18 @ 19:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0