Lördag!

Hej på er!!

Mitt i helgen och jag hoppas att ni alla mår bra. Har precis slutat för dagen och snart på väg hem för att packa inför morgondagens resa. Ska ju upp i ottan så det krävs ju att allt faller på plats redan ikväll och jag har som vanligt inte börjat. Alltid ute i sista sekund.

Har haft en riktigt hektisk vecka, var ju i Malmö på torsdagen och köpte in massa fint från Molo. Vilken färg kavalkad..I like:-) Tyvärr får man inte lägga upp bilder på det nya som komma ska, utan först när man har varan i sin hand. Antar att det handlar mestadels om att någon ska se och göra kopior på det.

Här kommer några få bilder från i onsdags kvällen, fler kommer:-)



Snittar,champagne, godis och lotteri mötte kunderna vid ingången:-)



Goa kunder:-) Jenny och Karina!! Som motvilligt ställde upp på en bild på röda mattan:-)




Elisabet och hennes dotter:-)



Magda och hennes syster:-)

Ni som missade denna kväll, har chansen fler gånger...Återkommer när det börjar bli dax.



Soliga hälsningar, ha det nu riktigt braså hörs vi snart igen /Kram Annika♥

P.S kommer allt att göra ngt inlägg från Teneriffa...Ska dessutom sparka Elisabet i rumpan så hon får blogga lite mer när jag är borta:-)



Mamma och Emmie förra året♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0