Tisdag!!

Gomorron!!

Snö...i mängder!! Jag med mina sommar "tofflor" på bilen slirade ner till jobbet! Fortsätter det snöa såhär så får vi se hur det går när jag ska hem sen. När jag lämnade Winnie på skolgården var det full fart...ett gäng hade snöbolls krig medan ett annat gjorde snögubbar. Räknade till 8 stycken påbörjade små gubbar:-).



Goa å glada tjejor..Emmie fick oxå vara med på ett hörn:-)

Tänk va många glada barn det finns runt om i landet nu!! Hoppas det lägger sig nu så det inte regnar bort i eftermiddag å blir slask!

Idag har vi erbjudande på ytterplagg:-)..Lite utplockat dock men har man tur så har man...25% på ett valfritt ytterplagg så som jacka,byxa eller overall. (Gäller endast 9/11, säg blogg i kassan så drar vi av rabatten i kassan.)

Ha en bra dag!! Kram Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0