Tisdag den 30/11.

Hej på er!!

I`m back:-)...i ett kallt och snöigt Sverige!! Jösses vilken kontrast att komma hem till den här kylan. Har haft två grymma veckor i ett varmt å soligt Teneriffa. Första veckan bjöds det inte på så mycket sol i för sig men andra veckan sken solen på oss för fullt!! Har inte haft några måsten bara satt oss runt dukade på,,frukost,lunch och middag och där imellan solat,badat,läst,babblat och bara myst!!



Bamse och Emmie=Bundisar!!



Tjejorna i Bamse klubben..



Prinssesan på ärten.



Tjohoo...från världens vatten mes till helt galen.Ju längre vi kastade henne desto bättre. Hon hoppade och dök, så kul. Och Winnie lärde sig simma och dyka så hon hade inga puffar på sig på hela veckan. Denna poolen var uppvärmd sen fanns det en stor till som inte var det så man kunde välja.



Bror busar med Winnie!!



Winnie,syrran,Lotta och Malin.



Ankfamiljen:-)



Galna systrar:-)med Emmie!!

Men nu e man tillbax i vardagen igen efter en fruktansvärd hemresa som gjorde att vi kom hem 17 timmar senare än beräknat. Så jag har varit bra trött på jobbet idag. Men vi har haft en grymt bra dag på Småtufft med massor att göra och klappar att slå in, så jag har inte hunnit känna efter hur trött jag är..så nu e det snart dax för kudden och jag längtar.

Imorgon är det första december...och då är det dax att öppna första luckan i våran lilla julkalender som vi ska ha här på bloggen. Så glöm inte att titta in här imorgon. Vi kommer att ha ett nytt erbjudande varje dag fram till den 23:e. Och erbjudandet som vi kommer ha gäller endast den dagen vi sätter ut det på. Spännande va?

Gonatt på er!!! Kul att vara tillbax och jag hoppas ni har saknat mig lite;-) /Annika




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0