Onsdag!

Gomorron!!

Seriöst, vilket oväder det var i natt..Vaknade t o m av det. Nu har det dock lugnat sig en aning som tur e. Hoppas allt är bra med er!! Under tre dagar har jag börjat på ett inlägg men blivit avbruten och har inte hunnit fortsätta, så därav lite glest bland inläggen. Jag var ledig igår så jag borde haft all tid i världen men dagen gick i ett.

I dag är jag oxå ledig och vi ska iväg på bio, jag och tjejorna:-)..Ska bli mysigt!!! Kan se om vi kan locka med oss mamma oxå:-) Sen ska jag iväg ikväll och ut å äta med föräldra gruppen..(Winnies). Inte klokt egentligen att vi fortfarande ses då å då, sånt brukar har en tendens att rinna ur sanden..Vi är dessutom väldigt olika..antar att det är charmen med det hela:-).



Söt klänning från Hummel som passar perfekt till jul.


I dig denims coola jeans chinos!! Sitter som ett smäck på och passar både tjejor och killar.



Malcolm bar dom på modevisningen tillsammans med tumble & dry pikè och cardigan. Ofelia är Diesel klädd och Ella Metoo klädd. Allt finns i butiken nu!

Vill önska er en riktigt skön dag!!

Massa kramar /Annika♥

P.S.. Nämn blogg i kassan idag onsdag den 3/11 och få 20% på ett valfritt plagg!!!!!!(gäller endast idag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0