Måndag!

Måndag och svin kallt..känns inte alls fel att vara på en annan plats vid denna tidpunkt nästa vecka.Längtar massa!! Nu börjar jag i vanlig ordning att bli lite nojig att det ska stå magsjuka på anslags tavlan på dagis eller skolan i veckan. Trots att vi aldrig är sjuka och inte haft en vab dag på 7mån så får jag en känsla som säger..tänk om!!! Nä fy, bort med den, klart vi ska vara friska och krya:-)...men så här är det varje gång.



Som ni ser så längtar Emmie efter bamseklubben.

Har haft en helt underbar helg i ett soligt Hunnebo med familjen och min syster yster m.fam. Grabbarna har jobbat med att sätta in en bras kamin medan jag och syrran och tjejorna bara slappade och va ute i det fina vädret. I går var det Halloween kalas för Sofia som fyllde 6.



Antar att det är slut med prinsess kalas för henne nu:-)))..

Nu e jag på jobbet och det är dax att ta tag i massa måsten. Ni vet fel leveranser och lokalisera varor som vi saknar och inte fått mm. Sen senare i veckan är det dax att fara till Malmö för att kolla på Molos vinter kollektion till nästa höst/vinter. Alltid lika spännande.

Idag är det som jag sa kallt ute och dagens erbjudande är: Alla fleecar oavsett märke 25%...Vi har fleecar från Molo,Didriksons och Villervalla. Nämn blogg i kassan så får du rabatten. Gäller endast mån d.8/11.

Kram på er!! Ha en bra dag!!!/Annika♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0