Torsdag!

Hemma igen..efter två mysiga dagar i Hunnebo. Nu borde jag städa och feja..men jag orkar inte! Så det får bli ytterligare en slappar dag i soffan. Har fått total blogg "tråka" och torka, har ingen fantasi och ingen gnista. Hoppas det vänder snart..!!



Winnie spöar skiten ur oss på Uno.

Antar att det beror på att man är fullmatad från alla håll. men eftersom jag verkligen har skruvat ner på tempot borde det avta snart tycker jag. Och förhoppningsvis visar provsvaren inget konstigt och mina tanker kan börja bli normala igen. För nu svävar dom iväg allt för ofta och jag har svårt att fokusera på nuet!!

På söndag ska Emmie äntligen få sitt lilla barnkalas..som hon har väntat. Haha..hon har stora planer och ligger just nu brevid och befaller mig hur jag ska måla. Hon vill till varje pris ha Pippi inbjudnings kort och jag har inte hittat några så jag målar just nu åt henne:-)



Erkänn snygg:-)..Not!!Men Emmie är nöjd och det är huvudsaken.

Ha en bra dag!! Kram Annika♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Gud vilket fint inbjudningskort gumman! Det är dig man ska anlita till att göra det då om ett tag? ;)

Tänker på dig!

2010-05-14 @ 13:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0