Morsdag!

Hej och gomorron!!

Då var det Morsdag idag..Tänk att man själv är mamma,lilla jag..Vad hände?? haha Erkänn stort! Så grattis till mamma, mig och alla ni fantastiska mammor där ute♥. Hoppas ni får en grymt härlig dag och att era små liv gör allt för er idag:-). Tänkte själv ligga på sofflocket och äta praliner;-)..Not!! Här ska tvättas, packa till resan, städa, bjuda mamma och pappa på middag and u name it!! Ingen rast å vila här inte.. Men snart bär det av på semester och då ska jag inte göra många knop vill jag lova!



Snart är vi där!!! Ni har väl inte missat att vi har hängt ut massa panos badkläder till 40% på rea stället. Dessa söta badbyxor hänger där b la.

Igår var jag och Elisabet ute och slirade lite med Sweet tjejorna, så kul!! Var på Sex in the city 2, sååå grym!! Måste ses. Sen var vi och åt på Meet och sen avslutade vi kvällen med lite goda drinkar!! Så tack tjejor för en riktigt trevlig kväll, lever jag på länge♥..



Lycklig mamma till 2 underbara små troll♥

Nu blir det sen frukost och sen börjar dagen D. Kram på er!! Ha en bra dag..Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0