1 maj!!

Gomorron!!

Ja, då var vi inne i Maj månad..Helt otroligt va tiden går fort. En månad kvar tills vi ska bli ärke turister på "kanarieholmarna"..:-).hehe ska bli grymt skönt att komma iväg. Nästa vecka fyller Emmie,syster yster och barnens kusin Lotta år.Så då blir det en kalas vecka som heter duga. Emmie ser mest fram emot att bjuda alla barnen på glass på dagis och få paket såklart:-)


Emmie i sin nya villervalla solhatt och sin Nova star hood.

Vikinga marknaden igår var lyckad,dock inte lika grym som tidigare år. Antar att vädret gjorde sitt samt att det e ju sådär att lägga det på Valborg..Men eftersom dom alltid lägger det på sista fredagen i april så fick det bli så i år. Idag är det som sagt öppet..11-15. Linnèa och Tina tar hand om er i butiken..Välkomna!!!

Igen får vi be om ursäkt för dålig uppdatering...men det har varit så mycket det sista att t o m min kropp sa ifrån i torsdags morgon. Blev totalt livrädd och fick mig många tankeställare om vad som är viktigt!! Så nu ska jag bara vara i helgen och inte göra många knop..Och hoppas att det var en varnings lampa och inget allvarligare..

Ha en fortsatt fin helg och sköt om er!!!

Kram Annika

P.S pga av att jag nu bloggar från min mini dator då internet för tillfället ligger nere här så kan jag inte bjuda på så många bilder..Men det kommer!!!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Ta hand om dig!!! Ha en fortsatt mysig helg! Kram Karolina

2010-05-01 @ 16:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0