Tisdag!

Gomorron!!

Jaha..dagen blev inte riktigt som planerat!! Tjejorna tog andra sprutan igår, vilket har resulterat i en febrig liten tjej. Så jag e hemma nu på fm och sen kommer Ronnie för att ta över när jag måste på inköpet. Winnie e på dagis, hon fick välja men ville absolut dit,hellre det än att sitta hemma med en gnällig lill syrra resonerade hon... haha.



Ny hood från Nova star..

Emmie e dock inte gnällig längre, utan snarare kvittrar hon och är som en duracell kanin trots sin höga feber.. Har försökt jobba lite men hennes mun går i ett och jag kan inte koncentrera mig!! Ska se om jag kan lura henne framför en film åtminstone. Hade varit skönt att få lite gjort..har många fler plagg som ska in på webbis.





Härliga sommar pyjamasar från Disney(Max kollektion).

Ha en bra dag alla!!

Kram Annika♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0