Converse 30%

Halojan!!

Jösses va klockan blev mycket..tiden går alltid så fort när man har sin sena vecka. Men jag har hunnit träna och slappat framför Hollywood fruarna..jag säger då det. Såg en liten snutt på annorlunda familjer oxå..och herregud,jag som kan tycka det är kaos att åka utomlands med två..men med 10!! RESPEKT;-).

Nu har vi 30% på alla Converse vi har kvar!! Varför?? Jo, tyvärr är det så att vi måste köpa in en hel massa skor och nu när både Walk on och Skoherloff har tagit in det samt att vi inte har någon plats. Men efter års slit med Converse..så är det med glädje jag sätter på barnen Molo skor istället. Så lyxigt med dragkedjan vid sidan.



Några har det blivit till Winnie genom åren..haha,och pinsamt nog är inte detta alla. Emmie med sina knubbfötter har inte varit någon converse tjej:-)..

Imorgon är det Desigual inköp..och det ska bli sååå kul att se vad hösten har att erbjuda.

Kramiz Annika♥


Kommentarer
Postat av: W´s mamma...

Annica! Dom röda Conversen råkar inte vara i strl 28 (tror jag blir bra...) och du vill salja dom till mig?

2010-03-09 @ 13:30:53
Postat av: Annika

Tyvärr går dom bara till stl.26 :-(..Kram

2010-03-10 @ 08:57:48
Postat av: W´s mamma...

Va inne i butiken och fyndade ett par svarta. GALET BRA PRIS!!!!! Funderar på att köpa ett par till i en anna färg...

2010-03-10 @ 15:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0