I dig denim!!!

Gomorron!!

Solen skiner och snön smälter..I like:-)..Vilken dag, och så e man ledig,hur lyxigt är inte det då!! Ska i väg och göra lite ärenden nu på morgon kvisten och möta upp några vänner!! Sen till Winnies stora glädje, hämta Tilda på dagis..

Igår köpte vi in I dig denim till hösten.!! Mycket fint som vanligt..Som jag har berätttat tidigare så är det en liten kollektion med endast denim produkter. Så igår fick vi en del av vår leveransen b la harems jeansen,klänningen och solhatten och nästa vecka kommer dom "håliga"jeansen..





Dessa ser ut så här på:









Så goa så jag förstår namnvalet..då modellen heter just Goa. Modellen är Unisex, som ni ser så passar modellen lika bra på tjejor och killar:-). Winnie har ny top från Molo på sig oxå.



Sahara:





Så fin klänning, eller hur!! Nya tights från Molo till.

För er som väntar på Didriksons kan jag meddela att det ska komma i slutet av veckan. Hela 7 färger kommer vi ha från dom i år. Cerise,Marinblå,Röd,Svart,Grön randig,rosa randig,blå randig.

Ha en fin dag alla, så höres vi lite senare!! Åhh tror jag känner lite VÅR känslor nu...attans bara att hemmet ser ut som kattskit när solen lyser in..haha

Kram Annika♥


Kommentarer
Postat av: W´s mamma...

Jag har försökt att regestrera mig för nyhetsbrev några dagar men den sägerm bara att jag skall försöka senare...

2010-03-03 @ 11:55:02
Postat av: Anonym

Oj då..inte bra!! Ska genast kolla upp detta:-).. Kram Annika

2010-03-03 @ 15:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0