Söndag!!

Hallå där!!

Hoppas ni har haft en härlig helg. Idag för 33 år sedan kom jag och min tvilling bror Johan till världen..Jösses va tiden går..Och det bästa med allt är att det e nu livet är som bäst, det trodde man inte när man var 20 direkt. Så jag hoppas innerligt att man får vara med i massa herrans år framöver och se sina barn och barnbarn växa upp och "leva LIVET"...



GRATTIS bror !!! med lilla Emmie för två år sedan.

Morgonen bjöd på skön sång och  fina skapelser från barnen..hmm Får snart bygga ut:-) sen var det dax att lämna Winnie på kalas hos Thyra..och sen hade jag beställt min favvo mat hos mamma och pappa, det kallar jag LYX:-)..Så som vanligt ingen rast å vila här inte..



Emmie på väg ut i sitt nya fleece fodrade regnställ från Metoo. (Avtagbar fleece.)

Snart är det dax för Sweet att flytta in och det ska bli grymt kul..Kolla in dessa coola skorna som dom har fått in från Ed Hardy..I like!!



Dessa kunde jag inte motstå..så dom står i hallen.Ni förstår va farligt det blir för min budget när dom flyttar hit!!



Dessa coola valde Elisabet..Egentligen är hon rosa och jag svart så därför är det x-tra kul att vi valde tvärtom denna gången. www.sweetstar.se

Men nu äntligen är det dax att lägga mig och hoppas att superkrafterna växer till sig över natten...för nu e jag bra seg!

Natti natti/ Kram Annika♥

Kommentarer
Postat av: Marika

Grattis på födelsedagen :-P Vi har haft en vindsröjarhelg. Oj, oj vad mycket som går att gömma undan på en vind... Vill bara hälsa att Agnes älskar Didriksons jacka! Det finns fina bilder på bloggen om du vill kolla. Hoppas att du har fått tårta i stora lass idag! Grattis kramar/ Marika

2010-03-28 @ 23:43:36
URL: http://www.majalin.se
Postat av: W´s mamma...

GRATTIS =)

2010-03-29 @ 10:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0