Söndag!!!

Gomorron!!!

Då var det söndag igen och det e inte klokt va helgen bara rusar förbi..Tycker just nu att livet har kommit in i en fas då man inte hinner med så mycket som man vill å borde..Kan inte minnas att jag har haft så här många bollar i luften samtidigt någon gång!! Och det mest frustrerade är att man tyvärr inte kan få mer timmar på ett dygn. Så med andra ord ligger bollen i mina händer att priotera det viktigaste och försöka att inte få dåligt samvete eller må dåligt för det som jag inte hinner med..



Denver jeansen från I dig denim funkar för dom mindre oxå:-)

Just nu är mitt eller vårat..kan nog dra med Elisabet i fallet våran butik på nätet!!! Vi kämpar och vill så mycket men just nu går det trögt framåt. Vi hinner inte med helt enkelt. Vi har så mycket varor som vi vill få in samt att vi snart vill gå ut och marknadsföra den på "riktigt" så vi får helt enkelt byta strategi tror jag och hitta ett nytt sätt eller få hjälp för att komma dit vi vill och strävar. Några tips någon?

På helgerna prioriterar vi familjerna när vi är lediga:-)..Så igår bar det ju av mot Bollebygd och kalaset hos Johan och Emilie..Var super mysigt!!Så tack till er!! Sen var det Melodifestivalen och Winnie var taggad till tänderna... Tyvärr vann inte Timotej som hon förbrilt satt å korsa fingrar å tår för men enligt mig så vann rätt låt!! Tycker Annas låt är jätte fin.



DESIGUAL KIDS!!



Här förbereds det för den goda efterätten..

Medans vissa busar...Emmie med Moster Tina:-)



Nu e det dax att ta tag i denna soliga söndag!!! Och göra någon nytta..med vad börjar man..Dax att  PRIORITERA!! .Men hur gör man det?????Is the big question..Någon:-)?

Kram Annika♥


Kommentarer
Postat av: W´s mamma...

Ni skulle ju kunna anställa mig...

2010-03-14 @ 15:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0