Söndag!!

Hej på er!!

Hoppas eran helg har varit grym!! Vill bara säga TACK alla för en grymt bra Lördag! Camden market blev en succé igen..helt otroligt va mycket folk!!

Ja, jösses vilken vecka och vilken helg..ingen risk at bli rastlös direkt!! I fredags var det ju disco för Winnie och det blev jätte lyckat och sen då upp tidigt på lördag för att förbereda marknaden och sen vidare till min fina vän Lena på tjej fest!! Blev super lyckat och det var precis vad jag behövde.Så tack alla goa tjejor!!



Winnie redo att gå på Disco..(Top från Molo 249:-) Winnie bara älskar den.



Födelsedags barnen...Matilda,Winnie och Celine. (Matilda har oxå vår nyhet från Molo.)



Discot i full gång!!!

Nu e det väl dax att ta tag i dagen, men jag är helt orkeslös..resten av familjen är ute och njuter av det fina vädret..Men mina ben orkar sig inte ut just nu!!Så jag kanske ska passa på att vila lite när det e lugnt i huset...

Ha en fin söndag!! Kram på er/ Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0