Onsdag!!

Hej alla!!

Då var snart onsdagen över och vart tog den vägen. Som vanligt så har min onsdag varit fullsmockad med äventyr!! Dagen började med lite påskfirande på dagis..jag letade som en tok efter ngn bra scarf att pryda dom små påsk kärringarna med..tillslut fick jag pryda Emmie med en Baccardi scarf..tror du fröknarna skrattade när dom såg det..men men nöden har ingen lag;-)..



Glad påsk från denim påsk kärringarna:-)..

Sen var det dax att klippa tjejorna..och helt äligt så känner jag knappt igen mitt eget barn. Jag har fått en ny Emmie..Vi klippte rejält på längden så det ska bli tjockare och finare..!!Så bye bye till Pippi flätorna för ett tag, och välkommen pagen. Sen hämtade vi Anton på skolan och Casper på dagis..så em har varit action fylld kan man säga!!



Våran nya tjej:-)...Givetvis ville hon ha rosa färg i håret. Winnie klippte bara topparna.

Igår visade jag lite olika färger på Didriksons jackor..glömde en riktigt fin, som är för dom större tjejorna. Finns från stl.140-170cl.





Coola Agnes med jackan på. Visst e den snygg???

Ha en fortsatt fin kväll!!! Kram Annika♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0