Onsdag!!

Hej på er..

Då var onsdagen avklarad och snart dax att dyka ner i bingen och slå igen dom små blå. Hoppas ni har haft en bra dag..själv har man varit ledig och fått gjort en hel massa. Så jag känner mig hel nöjd med mitt dagsverk!!!Fick t o m lite egentid mitt på dagen att gå å handla inför kalaset.

När vi vaknade i morse ringde Matilda och ville leka med Winnie så dit försvann hon..och då passade jag och Emmie på att åka ner till Småtufft.. tänk att man inte kan slita sig därifrån:-)..Där träffade vi på Jenny i föräldragruppen med hennes två minsta, och Emmie ville leka med Tilda så hon hängde med dom hem,..Så helt plötsligt var det bara jag mot världen...eller snarare jag på Maxi!! Men lyxigt va det;-).Så tack!



Hjälp va tiden går fort,snart 6år!!

Sen har jag städat då vi ska ha kalas imorgon för Winnie som blir 6år på fredag..Stooor tjej nu!! Och fixat inför hennes Disco som hon ska ha tillsammans med två tjejor till på dagis. Så fullt upp med andra ord. Imorgon ska jag ta lite nya kort på alla nyheter. Elisabet har fotat järnet och håller på för fullt att beskära dom så vi kan få in dom i shoppen.



Ny hood i Wct från Diesel..I like!



Snygg piké från Helly hansen.

Natti natti alla..Sweet dreams!!! 

Kram Annika♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0