Nu kom den.

Nu är våren på väg. Äntligen känns det som om våren är på väg på riktigt. Självklart kan det fortfarande bli snöstorm och istid, men det känns längre bort för varje dag som solen tittar fram.
Antagligen har dom flesta passat på att vara ute lite idag, utom jag, för vad har jag gjort en så här fin dag?? Självklart det som alla tänker på när solen kommer fram efter en lång vinter. STÄDA!!! Jasså inte. Var det bara jag som stängde in mej och lekte med damsugaren och missade solen helt?

Malcolm kämpar för att snabba på snösmältningen så han kan ta fram rullskridskorna.

Medans Ofelia är lite mer lik mej. Sitt och titta på så länge ingen tvingar dej att hjälpa till...
Igår var vi en sväng i Kungälv och lyckades köpa alla vår skor som vi kan tänkas att behöva, och eftersom det var lite varmare ute så åkte dom nya Molo jackorna på. Visst är dom fina!



Nu ska jag hoppa in i dushen och sedan ner i soffan.
Godnatt Elisabet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0