Lördag!!

Gomorron!!!

Sorry för dålig blogguppdatering..i torsdags hade jag en konstig dag vill jag lova. Var helt yr i bollen och mådde super konstigt. Och igår var det begravning för en god vän till familjen..Med andra ord en tung dag med massa tårar. Men nu tar vi nya friska tag...och jag är back in buisness..!!



Winnie gör sig redo för pyjamas party hos Felicia!! (Pyjamas från Fixoni).

Idag ska vi till mina gamla hoods nämligen till Bollebygd på kalas..Emilie min söta svägerska har fyllt år i veckan så de är henne vi ska fira:-)..Ska bli super mysigt!! Och innan dess ska jag och Winnie på turnè och dela ut inbjudningar till hennes kalas då hon fyller nästa vecka..6år..inte klokt va tiden går fort!!!



Hipp hipp Hurra för söta Emilie!!!

Idag är det mamsen som står på Småtufft och jobbar så jag hoppas vädret bjuder upp till dans och folk e lite sugna på vår nyheter. Har kommit massa nytt i veckan igen så nu e det snart fullsmockat. Sååå kul!! Man blir glad i hela kroppen när man ser alla färger och nya styles.



Såå fin känning från Diesel..kom i veckan.

Ha nu en grym helg alla!!!

Kram/Annika♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0